CATCHING UP

Tjabba tjena hallå!

Det var ett tag sen nu, men det ska minsann inte passera månads-sträcket!
Timmarna, dagarna och veckona rasar iväg i faslig fart!!
Sedan sist, vad har hänt?
Jo, den dära glada nyheten ni skulle få veta! Såhär låter den; I sommar flyttar Carolina in i sin alldeles egna lägenhet tillsammans med en av hennes bästa vänner, Matilda! Helt fantastikt underbart bra!!
Så i sommar kommer jag bombadera bloggen med fina bilder!!
Annars; Jag har jobbat två helger på Intersport här i Umeå och jag trivs superbra! Dock medför det att veckorna går extra fort, särkilt helgen när jag jobbar. Men det är superkul och ger extra klirr i kassan. Skönt att komma bort lite från plugget och få träffa folk som inte pluggar läkare :)
Sedan vi hördes sist har jag bland annat lärt mig alla benen i hela armen och handen på latin, de ni! Men som min kollega sa idag efter jag stolt berättat för honom in i minsta detalj om alla små ben: "Ja du, du kan i princips säga vad som helst för jag fattar inte ett ord av det du säger". Haha det stämmer rätt bra :) Massa fina namn är det i alla fall. Lunatum. Radius. Meta Carpal. 

O en sak till, (för er som inte ser min instagram eller facebook):
SOLEN SKEN I UMEÅ IGÅR!! SÅHÄR GLAD VAR JAG DÅ!
 
 
O häromveckan fyndade jag en byrå, så nu är mitt lilla studentrum proppfullt (och sååå redo för flytt, helst igår, men jag får vänta tills sommaren! Tur att jag trivs bra i min korridor :))
 
OO SIST MEN INTE MINST: SÅHÄR GLADA VAR JAG OCH MATILDA NÄR DET VAR KLART ATT VI SKA FLYTTA IHOP I JUNI!
 
Det var allt för mig för den här gången! Hörs nästa gång vi hörs!!
 
Förresten, i min kalender har varje vecka ett citat; nästa(i skrivande stund, läs "denna om det är efter söndag 9/3... haha) vecka lyder: 
"När man har haft bråttom länge måste man stanna upp och vänta in sin själ". 
Så därför (kanske inte riktigt därför^^) beger jag mig hem till småland om ett par dagar och tar det lugnt! 
Var ju bara hemma fem dagar över jul och inget innan det, så det var på tiden nu. Har en hel del inplanerat, men om du som läser detta vill ses, smsa mig!
Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses! 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter här nere i Småland och är lite nyfiken på nya lägenheten. Lite bilder kanske? Kram och ha en härlig helg. Yvonne

2014-09-05 @ 07:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0