Winter is coming...

 
Ett citat ur Game of Thrones passar perfekt idag, Winter is coming! Ganska knäppa kontraster då långt ifrån alla träd tappat sina löv eller ens blivit gula! Men snöflingorna är här! För att stanna, det återstår att se!!
På tal om snö så har jag anmält mig till en Skidresa till Italien i "vår"!! :D Ska bli så himla skoj! Det är då fem år sedan min dittills första och enda alpresa ägde rum och då var jag mer än nöjd! Så nu gäller det lägga massa krut på plugget så att man förtjänar att åka iväg!
 
NU: DUGGA-PLUGGA - vad annars? ;)
Hörs när vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild, då vet vi vad som är på gång.
Kram / Pappa

2013-10-17 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0