Oj oj, hej hej...

 
Ojoj, hejhej! Två blogginlägg på två dagar... vad sker? Kanske är det en sån där liten välbehövlig paus man behöver när man pluggat länge och hjärnan liksom inte vill mer. Ja en sån är det nog....

Hur som helst ville jag visa den fantastiskt fina bild ovan som jag tog på väg hem från min lilla utflykt till Ö-vik i lördags - blev nämligen en impulsdejt med fina Cissi som spelade match där. Det var knappt så jag trodde jag var i Norrland när jag kom ut på stranden. Kan tänka mig hur underbart det måste vara på sommaren med tanke på hur fint det var nu! 
Nedan är mina loppisfynd från söndagens "bordsloppis" på Universum, totalt 100 svenska kronor gav mig en vattenkokare, en växt (+kruka), ett dricksglas (egentligen två men det ena klarade inte färden hem i min cykelkorg....hehe oops) och en superfin frimärkssamlingsbok!! Inte för att jag behöver någon samlarbok eller ens samlar på frimärken men boken var så fin och den skrek "Carolina - jag är din". O vem vet, om sisåsär 100 år när mina barnbarnsbarn hittar den på min vind kanske de blir rika! 
Till höger har vi en ytterst vacker målning av Citronsyracykeln! Fina färger gör plugget roligare och mer pedagogiskt.. :)
Nog flummat och back to work - duggaplugga!!
 
           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blommor!! Ja, nu har du ju ett riktigt hem. Kram och ha en riktigt bra dag. Yvonne

2013-10-16 @ 08:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0