2013.10.14

Ny vecka, nya tag! 
Idag har jag och ett gäng goa klasskamrater spenderat i princip hela dagen på bibioteket (med undantag för lunchbreak). Känns som lite förståelse börjar krypa fram bland alla reaktioner och cyklar osv! Hoppas resten av veckan går åt samma håll!

Idag är det exakt ett år sedan jag begav mig ut i stora världen på egen hand! Ett år sedan jag och min ryggsäck for till Asien. Vilken grej det var! Är så glad att jag tog chansen och vågade åka iväg trots obefintligt sällskap. För sällskap var nog det som det blev minst brist på! :) Så mycket upplevelser och ögonblick av lycka!! :)

Har så många fina bilder, så det var svårt att välja! Tog en som jag nog inte visat här på bloggen, från en strand på Bali. Om ni är nyfikna på fler så finns det bak i arkivet; okt2012-jan2013! 
 
 
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0