SOLIG KYLA

 
Idag var en himla fin dag!! Solen sken och vi tog en liten promenad på lunchrasten. Lycka! Det var sån frisk, kall och skön luft som det nästan bara kan bli på soliga bluebird-dagar. 
 
 
I söndags bakade jag bullar hos Jenny och Max, det blev så gott!!
 
 
O här har ni en liten bild på mig = jag lever!! 
Dåligt med livstecken här på bloggen, men tur är väl det på sätt och vis - det innebär ju nämligen att jag har haft fullt upp! Vi har mycket på gång i skolan, det är svårt men intressant!! När man är ledig (om man någonsin får klassa sig det?) har jag spenderat tid på IKSU, provat på lite olika pass, gått på innebandy eller bara sprungit. Annars sen vi hördes har jag bland annat varit på Beer-pong-fest (superskoj), haft myskvällar med kompisar och lagat massa god mat. Försöker verkligen unna mig när det gäller mat o frukt - som en kompis så fint uttryckte det: man investerar i sig själv. Så på senaste tiden har jag gjort eget potatismos med fiskpinnar, nudelwook, korvgryta, pastarätter och ja lite allt möjligt. Jag blir extra stolt när det nästan smakar som mammas - då har man lyckats! hehe :D Sen har jag tjuvstartat på julen lite - köpte mig ett paket pepparkaksdeg som jag äter lite av då och då... hihi. Det är ju så himla gott!!
Denna veckan och helgen blir prio att fixa dubbdäck till cykeln och införskaffa mig en cykelhjälm! Börjar bli lite småhalt nu och man ska alltid tänka att alla andra som är ute i trafiken är idioter... vad som helst kan hända! Bäst att förbereda sig och skydda det som skyddas kan :)
Nog från mig för den här gången!! Blev lite ostrukturerat babblande - men det kanske uppskattas det också!
Vi hörs när vi hörs :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med lite livstecken. Bullarna ser smaskens ut. Ditt helgväder ser bättre ut än det vi hade i Småland. Ha de bra så hörs vi. Kram yvonne

2013-11-12 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0