HALLÅ MARS!

Nu har hela februari passerat, galet!
Jag har jobbat massor och det känns i kroppen men det kommer också löna sig på kontot! Viktigast av allt så har jag hela tiden haft superkul! 
Denna veckan har varit fullbokad, vilket betyder lektioner hela dagarna. Jag har till och med tagit extra lektioner på kvällsåkningen. Dock har vädergudarna lagt ett ont moln över dalen, plusgrader och vind,eller nej förlåt, STORM! Det blåste så mycket så nästan alla liftar stängde. 41 m/s hade det mätt upp på ett ställe!
Nu är jag ledig i två dagar! De ska spenderas i soffan. Med gott samvete, då det ska fortsätta "blåsa" :)

Här kommer lite mysiga mobilbilder från andra halvan av februari: 



En härlig morgon på väg till bussen och presenter av barn jag haft i skidskola!


Mysfrulle och gomiddag!



Längdtur på fjället en lördagsförmiddag med söta töser!



Pannkaksfrulle med sambosarna och ytterligare en härlig fjällbild!



Var "lift/skidskola" i Gaupeland två lördagar. Där har vi ett sånt här rullband. Utgång.
 


Close up & SOOOOL!

 
BLUEBIRD på Tottentoppen och hemgång i solnedgång!
 
Hoppas att er februari var minst lika underbar! Snart ska ni få lite större bilder :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0