6 YEARS LATER...

Igår började jag ett miniprojekt. Säkerhetskopiera min gamla hårddisk till min nya. Ca 90 000 filer fördes över.... (varav nog mycket är kopior men ändå). Varpå pappa sa att säkert hälften är på mig! Tack du!
Han hade väl inte helt fel med tanke på att bilderna går bak till 2005 och därtill innehåller även en fjortisperiod... "Hmm, undrar hur mycket där verkligen är på mig..." Satt och skrattade lite för mig själv när jag lite snabbt var inne och kollade på mappen 2007. Hittade denna vackra skapelse på en (kanske lite väl) sminkad 15 åring som glatt strikes a pose! "Challenge Accepted" tänkte jag då! Så det blev ett litet fotoprojekt.

5 minuter senare hade vi 2013 års upplaga av "samma bild".
Får ursäkta att jag inte la ner tiden på att sminka mig och inte heller kan lägga en lika snygg pose, men kan ändå konstatera att det är lite fler skillnader!
1.Snyggare rum 2. Större kamera 3.Längre hår

Är väl bra att saker och ting ändras med tiden. Även om man inte alltid vill det!

 
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0