LIVET I DALEN!

 

Livet i dalen rullar på! Massa jobb och härligt häng med alla sköna människor här! Inte minst med alla underbara som jag bor med! Vi bor 3 x Carro, 2 x Johan och 1 x Sonya! haha En aning förvirrande. Men jag har blivit "Ahlis" och Carro som bor uppe på loftet kallas Tomten.
I
dag har jag haft avslutning med mina grupper! Gauper (3 år, level 1), Fjellugler (4-6 år, level 2). Ulver (7-10 år, level 3) och Fjellryper (4-6 år, level 1). De har blivit så duktiga!! Denna söta bild fick jag och Sonya av en tjej som vi haft i Uglegruppen! 
6 h lektion/dag! Det tar på kroppen!!!! Helt slut i ben och rygg, men får nog snart tillbaka skidåkarmusklerna! Imorgon har jag privatlektioner, hittills en request (att en elev jag tidiagre haft ber om extra lektion och då får vi lite bonus, så det är skoj!) och en till lektion. Hoppas att det blir lite mer påbokat imorgon!

Så annars, förutom sliten kropp, mår jag bra! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0