FEELS LIKE HOME!

 
Åh, känslan av att sova i sin egen säng! Krama om mina kära. Äta nybakt bröd till frukost. Potatis, visste inte ens att man kunde sakna potatis innan jag åkte iväg - men joho det kan man. Bea-sås, åh så gott.
Vetskapen om att jag inom den närmsta veckan kommer träffa nästan alla mina bästa vänner, fina släktningar och brorsan - lycka!
Trodde knappt jag skulle säga det men: Det är liiiiite skönt att vara hemma! Självklart längtar jag tillbaka till upplevelserna, värmen och allt som hade med min underbara resa att göra. Men "all good things come to an end" och så är det även med resor! Leva i nuet ska man göra och just nu njuter jag av allt här hemma som har saknats mig i tre månader.
Är hemma i en vecka innan nästa kapitel i livet börjar: Utbildning i Tänndalen och sen direkt vidare till tre månaders hard-work-work i Hemsedal - världens bästa jobb - åh jag är "hög på livet just nu" (som söta Sonya hade sagt)!
 
Hörs om ett tag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0