15th





Hejsan!! Veckan har gått SÅÅÅ fort! Känns som igår jag satt och tittade melodifestivalen med mina sambos men det är ju för sjutton lördag igen imorgon. GALET! Sedan vi hördes sist så har jag:
- varit på Tacokväll! Himla mysigt!
- jobbat extra i Hyran
- gått hem varje eftermiddag/kväll (ca 2,5-3 km)
- haft massa skidskolelektioner + extra kvällslektioner. PLUS att jag har haft första snowboardlektionerna!!! WOHO, det gick super!!
- varit en Ulv (djurdräkt med megahuvud, ska visa bild någon gång) på Skishowen, HIGH-FIVAT med typ 100 ungar och blivit totalt genomsvett!
- Storhandlat på KIWI med Louise, unnade mig lite extra mycket frukt och grönt! Det var ju trots allt alla hjärtans dag igår! ;) 
- Fått två mycket söta ALLA-HJÄRTANS-DAG-kort! Blev superglad! TACK!
 
Jobbar även imorgon så söndag blir min lediga dag denna veckan, så skönt det ska bli med sovmorgon!!
 
PS: Som om det inte vore nog med att vara gräsänkling på Alla <3-dag så får jag inte spendera vår halvårsdag heller med Calle... Tur att 3,5 år inte är så jämt i alla fall ;) ÄLSKAR DIG!
 
Sampai Jumpa Nanti (See you later på Indonesiska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0