FÖRSTA ADVENT!!

God första advent från mig och mina två umeåfavoriter!
Utöver att det är första advent så är det även första heldagen med snö!! De andra gångerna det snöat har det smält bort direkt. I natt snöade det och det är kvar!  Det blir halt och svårare att cykla men dubbdäcken på cykeln gör vad de ska och jag försöker vara extra rädd om mig och ha cykelhjälm också!! Skönt att snön ljusar upp lite i alla fall :)
Inte långt kvar tills jullovet nu, tre fulla skolveckor, innehållandes massa plugg men också en sittning och Nallesjukhuset!! :D Spännande!
Hörs snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som mysfika! Härligt!
Kram Yvonne

2013-12-02 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0