THREE..

...IS THE MAGIC NUMBER
och också antalet dagar kvar tills avfärd!
Idag har jag i princip packat klart, det återstår en ompackning och en dubbelcheck innan jag vill klassa det som helt klart! Idag vägde stora ryggan 11 kg och lilla 5,5. Helt OK!
Annars hann jag en vända på stan och inhandla det sista i "necessärsväg", Fy sjutton vad mycket grejer som man "behöver" ha med sig. (jag inser att jag kanske tar med mig för mycket plåster/mediciner och grejer, men hellre lite för mycket och klara av alla situationer än att stå där utan det när det behövs! :)
 
 
Nu är det bara säkerhetskopior av alla värdedokument som behövs göras. Plus saker som att städa rummet och tvätta bilen (åh va kul!) men det kommer gå fort! 
 
Vi hörs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0