2/3! SNART FRAMME

 
Kl. 15.15 
SINGAPORE 
  
Nu är jag på Singapores flygplats! Första flygplatsen med gratis Wifi (dåligt av CPH och Heathrow tycker jag). Första bilden visar det stora planet som jag flög i London-Singapore, en dubbeldäckare och jag uppskattar att vi var ca 300 personer i det. Servicen och maten var riktigt bra! Vi fick varma handdukar att tvätta oss med, fleecefilt (så mycket skönare än de "hårda" filtarna man brukar få), kudde och så hade alla en egen skärm med filmer, musik, serie, spel osv(man kunde till och med lära sig ett nytt språk).. Dock mådde jag sjukt illa sista timmen (13 totalt) så det var skönt att landa!!!! Nu ska jag strax boarda sista planet, 3 h till LOMBOK!!!! SES DÄR!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0