TILLBAKA PÅ BEACHEN :)

 
Hejsan!
Just nu befinner jag mig återigen i Kuta på Bali. Dagarna i Ubud var riktigt najs men det är skönt att vara tillbaka på beachen! 
Vi hittar inte på allt för mycket, eller ja, precis lagom mycket faktiskt; chillar på stranden, går promenader och äter massa god och billig mat! Igårkväll testade vi på vad utelivet hade att bjuda på och det blev en riktigt club/barrunda som avslutades med nattamat på McDonalds runt tre-tiden! NAJS var bara förnamnet! Superkul att dansa, bra musik och skön underhållning i form av galna och fulla aussie-ungdomar när man var för trött för att dansa och bara "people-watchade". Bra kväll!
 
Det strular lite att ladda upp bilder. Har en massa jag vill visa, men det sägs väl att den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge ;) Så vi får väl se när jag lyckas! 
 
Hoppas att alla mår bra! Saknar lite att få vara med om julstämningen hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0