PARADIS!

 
Jag njuter av livet till fullo här på Gili!
Idag är sista dagen på ön, imorgon åker jag, My och en kille som heter Eddie (som vi också träffat på Surf Campet) till BALI! Där kommer jag ha ungefär 10 dagar att utforska ön och sedan bär det tillbaka en vecka till underbara Gerupuk! :)
Jag fick mitt dykarcertifikat i söndags!!! Känns dock fortfarande overkligt att kunna befinna sig under vattnet i nästan en timma!! Jag hoppas att jag åker till fler ställen där jag kan göra lite fun-dives nu när jag får!! Kanske Ko Tao i Thailand, jag har hört att där är bra! Sen ska jag och grabbarna förhoppningsvis dyka när vi träffas! :)
 
Hörs snart igen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0