JAG HAR DYKT!!

Idag testade jag scuba-diving!!! Det var sjukt coolt och det kändes som att jag befann mig i en helt annan värld! Jag "förlängde" mitt provdyk till en "Open-Water, 18 m"kurs så jag ska dyka i två dagar till! NAJS!! Tog lite bilder med min gamla UV-kamera, men har ingen läsare till det minneskortet så ni får hålla er lite ;) Såg en stor sköldpadda och massa coola fiskar!
 
Som ni kanske förstår av ovan så befinner jag mig inte längre på Surf Camp Lombok, mina fyra underbara veckor är över och jag är just nu på Gili Trawangan (som vi var på för två veckor sen). Men surfingen för mig är faktiskt inte riktigt slut, jag har nämligen "förlängt" en extra vecka där innan mitt visum i Indonesien går ut, Så den 1:a december kör jag på en Surf-vecka till! Skönt att inte sluta helt tvärt utan göra lite annat och sen surfa lite till! För det är så grymt kul! 
Fram tills dess ser planen ut såhär: Dyka och chilla på Gilis tills vi känner oss nöjda (ungefär en vecka tippar jag på) och sen åker vi över till Bali och där stannar vi till 1 dec då jag tar mig tillbaka till Lombok och SCL medan mina resekompanjoner från campet åker till Australien! 
Sen ska jag förmodligen åka till Singapore, och därfirån vet jag inte hundra än men förhoppninsvis möta upp Calle och grabbarna någonstans runt jul! :)
 
 
Här är en bild från när jag testade body-surf förra veckan, det var inte så himla lätt men rätt kul! Det var dock på tok för små vågor där jag testade så jag får prova igen och bilda mig en bättre uppfattning om det en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0