4 WEEKS!

 
Hej på er alla!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men här kommer en drös med bilder! Livet på Lombok rullar på och jag älskar det! Surfingen går bättre och bättre och jag har gått ner i storlek på brädan från 8,4" som vi började på till 7,2" och jag har börjat svänga med vågen åt sidan och inte bara "rakt fram". Igår testade jag och Jay våra coachers brädor (de kör på short-boards, ca 5,6") och det var sjukt kul! Mycket lättare att paddla men galet svårt att pop:a upp! Haha men jag lyckades faktiskt ställa mig en gång, dock dog vågen snabbt! 
Ovan är lite bilder på lite härliga Locals. Alla är så snälla och vill prata med en (trots att de inte kan så mycket engelska). Om man är på väg in till byn för att handla lite frukt eller något så frågar alla man möter "where are you going?". 
En dag på veckan som gått åkte vi på en solnedgångstur med stora båten för att hoppa från en klippa! Första klipp-bilden är "advanced-coachen" Scott som hoppar och andra är jag!!! :) Galen känsla!!! Det var ca 10 m från där vi stod. Första hoppet var riktigt läskigt men jag bestämde mig för att hoppa en gång till och den gången var mycket roligare!! :D
Bland de sista bilderna är från en fest vi hade, temat var bokstaven E, så jag var "Eva". Andra var "executed, erection, exotic, e-mail, exit wound osv!
Sista bilden är återigen en typ av punnishment-pants, både My och vår coach Sakir fick ha på sig det redan första surf-dagen! haha Dock var My asgrym så Superman kanske är att föredra!! ;)
 
Hörs om ett par dagar hoppas jag!! :)
Många kramar till er alla där hemma! Hoppas att ni har en massa bra filmer och värmeljus som livar upp höstrusket!
Och till "los tres viajeros": Hoppas att ni lever livet i Kina boys!!! :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder. Och vilket hopp!!! Jag hade aldrig vågat. Du ser oförskämt solbränd och fin ut. Här är det bara grått och regnigt. Ha det jättebra.
Kram Yvonne

2012-11-12 @ 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0