RECAP

HEEEEEJ!
Okej, nu får jag ta igen lite obloggad tid. Här är mina finaste mobilbilder med redigering i instagram, från mars-mitten av maj!
Jag for till Vemdalen med hela familjen + Calle och åkte massa skidor och jagade pins i 3 underbara dagar. Sedan for jag vidare norrut själv. Till Luderloftet i Åre/Duved där jag hittade long lost friends, Pia och Nina! (+ nyfunna kompisen Julia)
Här är Pia sitt finaste och jag med!
När jag kom hem från Åre spelade jag och Calle golf! ♥
Jag spelade lite mer golf och powerwalkade med Sofia.
Iväg till Mölndahl på Innebandycup och sista helgen som innebandytränare för F96-98! Det blev guld i B-slutspelet och en riktigt kul helg! Sedan hängde med Challan i hans verkstad.
I slutet av april var det dags att åka tillbaka till älskade Hemsedal! Träffade mina fina vänner igen!!


Backarna var alldeles underbara och stämningen lika så!
Solskensfrukost på trappen och feststämning varje dag!
Massa umgänge med bästa personerna och tillslut avslutningsmiddag och "Vi-ses-snart"....
Sedan kom jag åter hem från Hemsedal. Jag och Calle tog en kanottur på ån. Spenderade sedan 10 dagar i Tyskland hos kusinerna och praktiserade på ett sjukhus.
Mer om maj-juni kommer snart!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0