Två mysiga bilder

Min nya ljuslykta jag hittade i en söt souvenirbutik här!
Myskväll på Skieveien igår!
Liten update:
*Denna veckan jobbar jag på skidskolan! Jag har fyra olika grupper/dag! Level 1 och level 2 för 7-10 åringar och 2 st Level 1 för 3-4 åringar. Bra mix!
*Just nu är det riktigt kallt här! Det har legat runt -20 de senaste dagarna. Häromdagen var prognoserna att det skulle bli -34 i helgen men tack o lov har de tagit tillbaka det!!
*Jag spelar innebandy två gånger i veckan med andra som jobbar här! Hittills har jag varit ensam tjej men det gör inget för det är kul att bara hålla igång!
*Jag kan knappt tro det själv men jag har faktiskt bott här i mer än en månad nu! Tiden går ruskigt fort! Men jag trivs riktigt bra!
*Om bara 9 dagar kommer jag få träffa min älskade pojk! Vi ska ses halvvägs i en hel helg!! Jag längtar så!! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter spännande!! Hur länge ska du vara i Hemsedal? :) Kram!

2012-03-01 @ 09:23:31
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0