SURFING!

 
Nu är det väl på tiden att ni får se lite surfbilder!!!
Just nu när detta inlägg publiceras (programmerat) så befinner jag mig på campet igen! En femte vecka.. Hur kul kan det vara tänker ni kanske? Det är sjukt kul! Men också sjukt svårt! Progressionskurvan är inte så brant om vi säger så utan man lär sig lite lite i taget. Efter mina fyra veckor har jag åtminstånde lärt mig ställa mig upp någorlunda bra och kunna svänga med vågen och inte bara åka i vitvattnet. Jag tror dessa bilder är tagna vecka 3 eller början på v 4 för jag har fortfarande en "minimal-bräda" på dessa bilder och på slutet körde jag på en lite mindre.
Hoppas på ännu häftigare bilder från min femte vecka!! :) Hoppas att jag lyckas göra min "bottomturn" ännu bättre och kanske till och med klara någon "topturn". Drömde om det häromnatten och det var grymt!!!
Många pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad roligt det ser ut ;-) Njut av värmen här har vi mössa och vantar på oss:-P
Puss och kram<3

2012-12-02 @ 19:35:22
Postat av: Annie

Vad roligt det ser ut ;-) Njut av värmen här har vi mössa och vantar på oss:-P
Puss och kram<3

2012-12-02 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0