SURFIN INDONESIA

 
Här är lite fler bilder från surfngen! De tre första är från senaste veckan! Dock var det lite dålig "swell" som det kallas så vågorna var inte så superstora...Skulle haft vågor som på sista bilden som är tagen min första vecka på campet. haha Jag ser så ostadig och blek ut!! Hade varit najs att testa en likadan våg nu när jag har utvecklats lite!
 
Surf Camp Lombok: Jag kommer alltid sakna det stället och önskar att jag vore kvar! Jag kan av hela mitt hjärta rekomendera det!!! Tveka inte utan bara åk - du kommer inte ångra dig en sekund!! Jag längtar redan efter att få komma tillbaka någon gång i framtiden!!
 
Just nu sitter jag på Singapore Changi Airport. Idag beger jag mig mot Thailand! Här funkar bilduppladdningen som ni ser så jag ska försöka programmera lite inlägg!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0