SINGAPORE!

Hej på er!
Nu har djungeltjejen bytt miljö till storstad!! Sitter just nu på ett hostel i Singapore. Regnet droppar utanför fönstret men det gör mig inte så mycket då min mage inte vill må bra idag. Förhoppningsvis mår jag bättre snart och då kanske det även slutar regna så jag kan utforska staden. Jag har två heldagar här innan jag åker vidare till Thailand. Där blir destinationen Koh Tao för lite strandhäng och dykning. Efter ungefär en vecka där kommer jag flyga till Vietnam och möta upp Calle och grabbarna!!! Äntligen!! :) 
Surfcampet var lika underbart denna sista veckan och jag hade riktigt separationsångest när jag åkte därifrån... Det var så lätt att bli fäst vid stället; bästa omgivningen, underbara människor, grym surf, alla söta locals och den härliga stämningen! Hoppas att jag kommer tillbaka någon gång.
Blogg.se vill inte att jag ska ladda upp bilder just nu men hoppas att det fungerar senare! Har mass fint att visa er :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0