Norske Opplevelser

Norske Opplevelser är precis som det låter - ett upplevelseföretag. De anordnar alla möjliga aktiviteter året runt!
Jag kommer främst att arbeta med Snowracing! Under tre av de fyra kvällar som skidområdet har kvällsöppet kommer jag att hålla till vid en backe enbart öppen för snowracing. Andra aktiviteter som jag kommer vara med och anordna är "Vinterlekar", "Utmaningen", "Jakten" och "Trugetur".
Vinterlekar, Utmaningen och Jakten är kortfattat teambuildningaktiviteter av olika slag. 
Trugetur är en dagstur på fjället med snöskor (Trugor).
Norske Opplevelser har ett stort utbud av aktiviteter utöver dem som jag kommer att hjälpa till på, bland annat: offpist-guidningar, isklättring och längdåkningsturer samt mycket mer!
Besök deras hemsida här: www.norskeopplevelser.no
Efterhand som jag varit med om deras aktiviteter kommer ni kunna läsa om dem här! :)
Det går faktiskt att använda snowracern på sommaren också! Så det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0