The hand!

Har äntligen kommit i lite kontakt med internet i form av pojkvännens dator! Dessvärre har jag inte tillgång till mina bilder så det blir en favorit i repris! Riktigt kul detta med tävlingen tycker jag och glöm inte rösta!!!!! (LÄNK, nummer 5). På tal om sommarkänslor har jag lyckats att få årets första myggbett, inte najs! :( Jag som tänkte skryta för Agnes att jag inte alls fått några myggbett fick snart skylla mig själv för att jag var lite kaxig mot de små krypen och hittade ett på cp-knölen! :( Thats it for today och snart har jag förhoppningsvis fått tillbaka mitt internet hemma! :)

Kommentarer
Postat av: elin

jo alting är bara bra sj ??

tack:)

2010-05-25 @ 15:04:17
URL: http://ellinnybeerg.blogg.se/
Postat av: agnes

HA! Rätt åt dig :D

2010-05-25 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0