Massor av droppar regn..

Idag har jag trotsat det tråkiga vädret och gjorde sånt som inte förknippas med dåligt väder. Vanligtvis skulle jag nog bara lagt mig och kollat på en mysig film och låta den tråkiga dagen gå. Men inte idag. Inspirerad av regnet tog jag ett feteparaply och kameran med teleobjektivet på. Svårt, blött och kallt var det men jag tror att jag lyckades knäppa några bra! (Datan vill dock inte som jag vill idag så det blir inga bilder just nu..)
Nummer två på trotsaregnetlistan var att åka moped! Premiärturen blev ner till Ringvallen där jag (nummer3) kollade på fotboll. Förhoppningsvis blir det körkort i sommar så man slipper det där näst in till LGF-fordonet.
Resten av dagen spenderades hos Farmor med Klick-klack-spel och sen kom Calle också! :) Imorgon hoppas jag att solen skiner in genom fönstret när jag slår upp ögonen! (nu gäller det att hålla tummarna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0