Hej!

Hej och fårlåt för dålig uppdatering!
Som sagt har jag varit i huvudstaden! Det var en mycket kul resa som bjöd på sveriges finaste väder iår tror jag. Tyvärr hade jag inte den passande garderoben till så mycket sol.
På grund av diverse internetproblem så kan jag inte lägga in några bilder, får se om jag lyckas imorgon. Det finns minsann en hel del att lägga in ska ni veta!
Att se kändisar tillhör väl ändå när man är i stockholm och visst gjorde vi det; Blondinbella, Ebba von Sydow och sist men absolut inte minst, ZLATAN! ;) Han knäppte jag till och med en bild på som kanske kommer upp! Har en fortsatt bra lördag gott folk och njuuuuut av solen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: PP

Upp med zlatan så jag kan lägga den på facebook

2010-05-22 @ 22:23:00
Postat av: Pia

jaha.. Här har man varit borta en hel helg och det enda man har haft i tankarna är: Ohh jag vill bara hem och läsa carros många nya och fina inlägg och titta på hennes alla underbara bilder! Men vad möts man av?: jag har vatt i stockholm.. Intrenetproblem.. Ett inlägg på fem rader!? Besviken är ordet.. Nu får du ta och palla dig i tid till bussen imon så för du försöka att skapa ett inre fotoalbum hos mig!

2010-05-23 @ 18:10:14
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

GRATTIS! Jag har nu valt ut 10 finalister utav 206 bidrag i min fototävling, och du är en av dem. Gå in på min blogg för att kolla vilket startnummer din bild har och börja skaffa röster! Den 27:de maj kl. 00.00 räknar jag vem som har fått flest röster och vinner reflexskärmen 5 i 1 (56 cm).



Lycka till :) /Isabella

2010-05-24 @ 00:14:28
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0