Glad, lycklig och kär!

Tre ord som beskriver mig mycket bra just nu! Jag har ett underbart liv innehållande underbara vänner, en underbar pojkvän och en underbar familj.
Solen börjar titta fram ur sin mörka gömma allt oftare och det gör mig glad! Allt eftersom smälter snön, och vinterälskare som jag trots allt är så längtar jag faktiskt efter sommaren med dess värme och ledighet! Bara kunna slå en pling till en vän, och fem minuter senare mötas med cyklarna och ta oss till ett badställe, bara ligga och gassa, doppa sig och leva livet! Få impuls-sms om tältning i Röven. Skippa tälten och sova under bar himmel istället, just bara för att känna upplevelsen. Festa på vilken dag som helst, inte behöva bry sig om det är helg eller ej, möta nya människor! Aja, nu ska jag inte drömma mig bort för långt, snön måste bort först, det är det jag ska längta efter så kommer allt så småningom sen:)
Kärleksveckan har hittills bestått av Bio i form av "Dirty Pretty Things" som var helt okej, men enligt mig inte så passande till temat. Idag var det i alla fall något som passade veckan, en föreläsning av en kvinna, eller tant som hon själv kallade sig, Mia Börjesson. Hon pratade om Sex och Samlevnad och fick nog nästan alla att skratta en del gånger. "Alla här inne har nog inte gjort det 100 gånger framifrån, bakifrån, från sidan och den andra sidan?".
Förresten är det två saker till denna veckan som gör mig extra glad och lycklig, för det första (och bästa av dessa två) kommer mina och pias Kinna-vänner och crashar oss denna helgen:) Ett halvår är på tok för länge! Så nu längtar jag till fredag som sjutton! Det andra bra (nästan lika bra för det är väldigt najs det med!) är att det är studiedag imon! Gött mos, eller hur! Förresten för det tredje hade jag sju månader med Carl igår, kärlek på det! :) Fortfarande lika kär om inte mer, jag älskar dig!:) /carroa

Kommentarer
Postat av: annaak

grattis grattis t dig&calle (:

2010-03-16 @ 19:49:17
URL: http://annaakarlssoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0