BOKEH





Bokeh - vilket egenligen menas med oskärpa man får i en bild med litet skärpedjup, som i det här fallet används som ett sätt att framkalla "ljusobjekt" i bilderna utan redigering, endast med hjälp av kameran och lite papperspyssel! Har testat med vanlig oskärpa innan, men detta att få in ett hjärta eller en stjärna osv var lite nytt! Började testa detta för någon vecka sen men gav snabbt upp då jag hade fel objektiv osv (trodde jag för det verkade så) men efter att jag läst lite i min instruktionsbok hittade jag ett sätt att komma undan problemet och resultatet blev ganska häftigt tycker jag faktiskt, vad tycker ni?
/carroa


Kommentarer
Postat av: Filippo

Fan Carro, du är riktigt duktig... :)

2010-03-11 @ 19:52:55
Postat av: Filippo

Fan Carro, du är riktigt duktig... :)

2010-03-11 @ 19:53:37
Postat av: agnes

väldigt häftigt ;D

2010-03-11 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0