Utsövd!

Nu har jag knappat igen all förlorad sömn. Igår gick jag runt som en zoombie från klockan 6 haha. Men det var lätt värt en trött dag igår för "Tjohej vilken födelsedag det blev"! :) Det började med uppvaktning från Mamma, Pappa, Bror och Carl. Massa paket och sen frukost! Sedan rullade det in gäster och tillslut var alla platser runt borden upptagna utom tre stycken. Jag hade ingen aning om vilka som skulle sätta sina rumpor på dessa platser var. Överraskningen blev ett faktum! Jag blev jätteglad och verkligen överraskad för det oväntade besöket! :)
Vi åt kanongod mat och fikade! När de flesta sedan rullade vidare påbörjades ominstallation i huset. Allt skulle förberedas för F-E-S-T! Vilken fest det blev sen! :) Underbart bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0