Saknad



Jag saknar min älskling, kom hem nu!

Idag har jag vaknat i odensjö, lämnat ett brev på köksbordet och stuckit :) sen åkte jag till Pia, slappade, spelade kort, åt mat, lagade kladdkaka(åt ej), åt glass m. "chokladsås" och frukt. Sen var jag hemma en stund innan vi åkte ner till Farmor. Där åt vi god kvällsmat och såklart efterrätt! Jag skulle bli förvånad om vi kom dit och det inte blev efterrätt alltså ;) Så det har med andra ord varit en riktigt tjockisdag ;)
Imorgon är det skola, och det i sig är kanske inte så kul men torsdagar gillar jag! Sovmorgon, och sen tre lektioner, varav en är idrott så det blir bara två använda-hjärnan-lektioner plus att man hinner med den tidiga bussen! :) Asnajs som min Carl hade sagt!

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: annaa

awe :)

2010-01-06 @ 21:36:19
URL: http://annaakarlssoon.devote.se
Postat av: agnes

puttinuttit ;)

2010-01-07 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0