Rimfrost



Gick hela dagen i skolan och gladde mig på att få fota rimfrosten mot solen, så härligt glittrande och underbart! Såg redan på vägen hem att solen började gå ner så mitt mål var att sticka ut snabbt :) Jag hade en sån härlig tur att jag och mamma tänker lika dant, för när jag kom innanför dörren hade hon lagt termobrallor, min kamera och kängorna på soffan och sa åt mig att snabba mig ut, du har bara tre minuter på dig! Hade hon rätt? Javisst, tre minuter senare var solen nere, så hann bara ta en tio bilder medans den var uppe. Sedan trotsade jag att ljuset inte längre var så kul, fotade vidare, några blev riktigt bra så de får ni kanske se någon gång;) Synd bara att allt glitter försvann med solen, för det hade kunnat bli såå mkt bättre!

Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0