Peace



Hittade bilder på Peace-märket som har varit detmesta. Pia införskaffade detta i England och länge "levde" det som öronhänge, tills en dag i Kinna, eller rättare sagt på Kullaberg där det gick sönder. Jag tog hand om det som fortfarande gick att använda och använde det näst intill hela märket till ett halsband. Men dagarna gick och även halsbandet fick se sin sista dag. Tydligen är vissa saker redan förutspådda att jämt gå sönder och det är himla synd, för jag vet att både Pia och jag saknar detta smycke. Hittar ni ett sånt, säg till!;)



Peace out ;)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Emma

will do! kul att det är uppskattat :) du kämpar på du med haha, good!

2010-01-17 @ 17:14:36
URL: http://atawallpa.blogg.se/
Postat av: anna

Mitt peacehalsband har med gått sönder!!! :O

2010-01-18 @ 19:37:04
URL: http://lillasysterjag.blogg.se/
Postat av: Pia

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHhhh!! De finaste öronhängerna någonsin!! :'(

2010-01-22 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0