Ljungbystad



Idag slapp jag vakna upp ensam, sällskap är underbart! Sovmorgon med, grymt härligt :) Hade även inställd fysik men av tre lektioner är det klart det är den mittersta, surt! När skolan var över drog jag, Pia och Nina ner på stan och kollade ljungbys utbud på festkläder, men icke, hittade inget lockande. Anton kom med en sväng och gjorde oss sällskap. Innan jag åkte hem svängde jag inom Cooee med Mamsen, fyndade lite på rean ;) Men det får ni se senare för lite ska användas imorgon, och då är det för övrigt 18-års-fest!!!

Nu vill jag förresten att min förkyldning ska ta slut! Jag vill inte vara "sjuk". Får hälsa "krya på dig" till alla stackare.

Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0