Fart!

Igår var inte bloggningen en del av min dag, får be om ursäkt för det. Jag var än en gång ute och sladdade. Riktigt kul och sjukt bra träning!



En kille med isdäck körde verkligen så det rykte om att!

Efter bilturen bar det av in till staden för att coacha och sen kolla på Calles match. Sedan åkte jag med Calle mot Lagan och kollade på Charlie. Så det var en riktig innebandy-dag!



Idag har jag STUDIEDAG! Härligt! Kunde njuta av låååång sovmorgon på en måndag! Men nu måste tyvärr denna dag utnyttjas till att studera för jag har prov imorgon! Så vi hörs senare, eller imorgon, vi får väl se :)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Pia

HAHAA XD Olofs svan!

2010-01-25 @ 16:52:05
Postat av: olof

hahahah vilket as du är :D fulaste sälbilden ever hahahha xD hade du inga bättre bilder att lägga upp :P :)

2010-01-25 @ 16:55:44
Postat av: Anna

ahahahahaha like the pose! :D

2010-01-25 @ 17:28:08
URL: http://lillasysterjag.blogg.se/
Postat av: agnes

hahaha ^^

2010-01-25 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0