9 januari 2010

Ny dag, nya äventyr!

Jag ska bara passa på att svara på kommentarerna angående mitt back-up inlägg. Ja Agnes det heter väl Cds i plural men anonym, dvd heter de då inte, alla fall inte de CDs jag använder, DVD-cds fungerade inte att ladda in bilder på :S. Och man köper väl inte en DVD med "The Killers" utan en CD? Skit samma^^

Jag har i alla fall haft ett toppen-besök i halmstad, filmmys igår och lite shopping idag:) Tack Mimmi!
Blir tyvärr inga bra bilder för jag hade glömt att sätta tillbaka minneskortet efter min senaste tömning, aja baja! Lite mobilbilder tog vi dock ;) De kommer så småningom :)

Här är två av mina tre inköp:) Ring från glitter och ett par tights från Bikbok




Bara få timmar kvar nu:):):)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Nice ring! :) Har dock inte vant mig riktigt vid sånt tyg som det är på sånna tajts än..sånt där läskit tyg som är mjukt när man drar på ena hållet och strävt och äckligt på andra, right?^^

2010-01-09 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0