10 januari 2010

Hej gott folk!

Nu är äntligen min älskling tillbaka på hemmaplan! Tummen upp och kanonkul på det :D Vi var ute en sväng idag i snön och brottades, kastade snö och gjorde snöänglar, mysigt värre ;) Dock inga foton då jag misstänkte en del snökastning så kameran fick inte följa med ;) 



På tal om hemmaplan så får jag förresten välkomna Pia och Anton hem igen i detta nu!

Och jag är himla avundsjuk på min vän Agnes som endast har 20 sidor kvar i vår svenskabok! Så nu hinner jag inte sitta här och skriva, måste LÄSA LÄSA LÄSA!
Den är dock väldigt trögläst, läste i en och en halv timma nyss och kom endast 50-60 sidor, och då försökte jag faktiskt koncentrera mig, så GLHF till mig! ;)



Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Oj läser du 50-60 sidor på en halvtimme :O Läser du två sidor samtidigt eller?? Ska också läsa nu:) Ses imorgon! Puss<3

2010-01-10 @ 21:59:11
Postat av: Carolina

haha bra läst anki! ;)

2010-01-11 @ 11:32:17
Postat av: agnes

Tack och lov att jag läste fel! ;)

2010-01-11 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0