Sex underbara månader!

1 halvt år, 6 månader, 183 dagar, 4392 timmar, 263520 sekunder... Den hitills bästa tiden i mitt liv, jag älskar dig Carl! :)

Älsklingen skrev sms att jag skulle hämta ett paket på posten ikväll och det gjorde jag. Har gått och funderat hela dagen var det kunde vara men jag gissade då inte på det det var. Det var nämligen ett par "uppvärmningsbara" innetofflor! Hur goa som helst, bara stoppa in i micron och köra i en och en halv minut sen är de kanonsköna. Luktar gott gjorde de också:) hihi Passar det perfekt till mig som alltid har så kalla fötter :) Tack bästa du:)



Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

aww han kan den mannen ;)

2010-02-15 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0