Plugg...

Idag har jag spenderat min mesta tid med min historiabok, prov imorgon och det var väl på tiden att bruka lite allvar att studera in det dära om Antiken. Att hålla koll på fya gubbar på A blir duktigt, Archimedes, Augustus, Aristoteles och Aristarchos typ, aja det ska nog gå vägen! Jag blir så sjukt gottesugen när jag pluggar(ledsen Agnes, men jag bröt vår lilla "överrenskommelse" och åt lite choklad^^^) Men vet-ni-vad, detta hade varit sjukt gott:



Mammas snickers-tårta! ;) Helt underbar:)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Det är lungt jag har syndat ett antal ggr bara det att jag är inte ärlig nog och talar om det xD

2010-02-02 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0