Operation

Idag var första dagen på praktiken. Började med en rundvandring. Sen var jag och kollade på när de gjorde CT på bland annat skalle, axel och rygg. Det helt klart coolaste var när man såg ögonen, de är läskigt runda alltså! Sen fick jag ta på mig OP-outfit och gick in till min moster, först var där avslut på en handoperation och sedan började de på en Bröst-reduktion (förminskning). I vanliga fall gillade de inte att ta in praktikanter för de brukade börja må illa och var tvugna att gå ut, men jag sa att jag ville se ändå och det gick kanon:) Fick ta bilder, men har inte lagt över dem i datorn. Fast kanske inte ska lägga upp dem här, är det för "äckligt"? Ni naturare kommer nog i alla fall få se några när vi ska ha redovisning ;) Detta var delar av dagen hörnini ;) Tyskan går faktiskt ganska bra så det kommer nog bli en bra vecka!

Hur har ni andra det på hemmaplan? :)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Ballt! :D Hahah lägg in ngn bild tycker jag du kan ju varna känsliga läsare ^^ Jag har haft det riktigt bra jag med idag kommer nog bli en kul vecka. Var och testtränade sen på nautilus innan dansen och jag ska bara såååå börja träna där haha du ska få anledningen senare ;);) Puss på dig stumpan <3

2010-02-08 @ 20:14:33
Postat av: Pia

LÄGG UT! LÄGG UT!! xD haha internskämt som antagligen bara jag förstår :P Jag vill se bilder och jag vill se dom på bloggen!! :D Hahah jag stod as länge i måndags och väntade på den blå epa (vet ej hur man skriver detta fenomen..) men den kommer aldrig och jag bara: Va fan är Carro!? Jävla va hon har försovit sig i dag! Haha xD

Agnes: Fan va genomskinligt alla (med alla menar jag de två läsare carro har xD haha, som antagligen är Agnes och Filip xD) fattar ju att det är en super het kille där :P dahh..

Putt putt på dig CARRO!!! (Fin kommentar jag gjorde ;D)

2010-02-09 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0