Jag vill inte ställas inför en massa val...



Det var tider det, när ett 3 meters snöhög var ett berg!

Idag har jag coachat mina småbrudar, gjort klart redovisningen på Praon, sökt sommarjobb och snart ska jag välja individuellt val och valbara kurser till nästa år. Alla valen är så svåra, ska jag välja bort det och det för att få de och de istället? -men tänk om jag behövde det andra sen och inte det jag valde till istället. Allt kan bli så rätt eller hemskt fel. Jag tycker inte om när framtiden beror på små val man gjorde när man var "ung och dum". Jag vill veta hur mina val förstör/förstärker mina chanser till vidareutbildning.. Men det är ingen som vet det nu för jag vet inte vad jag vill bli! Livet är hårt ibland.. Just nu lutar det mer åt att satsa på det som är roligare men det återstå att se:)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Annie

hahah söt bild:p

2010-02-17 @ 22:24:56
Postat av: Anton

Stackars carro. NOT

2010-02-18 @ 21:36:37
Postat av: Pia

Djupt inlägg Carro.. Väcker många tankar och funderingar. NOT

2010-02-18 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0