Germany

Har inte berättat för er, men jag är utomlands;)
Vi på natur-tvåan har vår första/enda praktik, så jag tänkte att nu måste det bli najs, testade om jag fick vara på rättsmedicin eller kriminallaboratioriet, men det var jag för ung för, så jag ringde min moster i Tyskland och där ska jag vara i en vecka på en klinik för plastikkirurgi, orthopedik och neurokirurgi, blir nog mest att titta på men det blir nog lärorikt och väldigt bra! :)

Måste bara säga att det var lite krabbigt att skriva på ett tyskt tangentbord! y och z bxtte plats och för att göra "å" var man tvungen att hålla inne "alt" och trycka "134"

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Hoppas du får kuul :)

2010-02-07 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0