Back on track!

Nu är jag tillbaka på hemmaplan! :) Efter 22 timmars resfärd rullade vi in i ljungby. Sen blev det lite skolarbete som jag inte orkat ta med (glömt med flit rättare sagt). Får tacka Agnes för hennes insats! Kanonjobb trots alla er som hon så bra uttryckte det, torrbollar! ;)

Jag har i alla fall haft det underbart! Upp tidigt varje morgon till en mycket god frukostbuffé, sen ta sig till ett skidområde. Njöt av goa backar och härlig offpist med både skidor och snowboard. Solen sken härligt mycket och jag kanske till och med fått lite färg om kinderna. Sista dagen såg inte ut att bli bra till en början. Snöoväder och man såg knappt ingenting, men vi gav inte upp så lätt! Efter lunchpausen hade det slutat snöa och lättat upp och skam den som ger sig för vi fick 20 centimers nysnö och orörda backar och offpister! Det var bara att luta sig bakåt och glida ner på brädan, lätt de skönaste åken på hela veckan:D På kvällarna var det trerätters och två kvällar var vi ute på galej!

Här kommer lite bilder, ännu mer kommer så småningom!:)



Nu ska jag hoppa in i duschen och i eftermiddag ska jag träffa min saknade älskling! Ha de!

Pusspuss/carroa

Kommentarer
Postat av: agnes

Åh vad härligt det ser ut! :D Ses imorgon bruden<3

2010-02-28 @ 16:22:50
Postat av: Pia

Åhh, mästerfotografen har gjort det igen! Du har lyckats fånga morsan från hennes bästa vinkel ;) (Fan va proffsig hon ser ut asså!)

2010-03-01 @ 17:06:41
Postat av: Anna

Uppdatera!! :D

2010-03-01 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0