Slipping through my fingers

Detta är resultatet av min kvällssysselsättning. Kanon att vara inne och tillfriskna samtidigt som man kan knäppa ett par bilder. Lugna aktiviteter blir man snabbare frisk av! Tror jag på i alla fall!
Till alla sjuklingar där ute: Ta vara på era lata "bli-frisk-dagar" och ligg inte bara och tyck synd om er själva! Testa ett nytt sätt att fotografera. Eller läs den där boken som man köpte i början av sommaren för att man kanske skulle få för sig att läsa lite. Annars kan man ju alltid krypa ner under täcket med pojkvännen eller en kompis och plöja igenom en serie-box! (Om man nu får dåligt samvete att man bara kollar på film kan man ju alltid tänka att man lär sig lite engelska på köpet! Något nytt ord eller en kul fras snappar man oftast upp!) Själv ska jag nog gå och lägga mig tidigt också. Sova är allt för underskattat! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: SARA

Jättebra bilder :D

2010-08-28 @ 22:57:30
URL: http://saraculligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0