Pocketful of Sunshine

Jag blir så himla glad av detta! Matten gjorde mig sur och ledsen så jag tog mig ut en sväng i trädgården, ju mer grönt och blommigt jag såg desto gladare blev jag! Jag begav mig ner mot vår "sjö", fortsatt glad ända tills jag såg en död fisk, då dog glädjen lite. När jag sedan såg något plaska i vattnet, en groda eller padda höjdes glädjemätaren igen. Tyvärr bara för en kort stund, resterande 20 meter runt dammen gav sju livlösa fjällvarelse, glädjen dog nästan helt. Jag som skulle bli glad av min lilla runda. Tur att vi inte lever i vattnet under vintern för syrebrist kommer vi nog inte få i luften på några hundra år...
Nu ska jag kolla en stund på dessa bilder och fina och roliga bilder på min pojk och mina vänner så höjs glädjemätaren igen! /carroa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0