Gotti:)

Jag har en underbar vän:) För att jag är sjuk så kom hon upp med en påse godis och en geisha;) Trots att jag sagt åt henne att inte komma hit för jag smittar och jag tänkte att nä, så dum är hon inte så hon kommer ändå va? Men joho, på eftermiddagen ropar mamma, "nu kommer Pison!" Så för att inte bli smittat räckte hon över grejerna snabbt och sen stod hon ute och jag inne o pratade en stund:)

Tack så mkt gumman, det förgyllde min dag! Trots att det kanske inte är det bästa att äta vid halsfluss så är det verkligen tanken som räknas!



Får slänga in ett tack till morsan för halsbandet också! :)

Ny design på bloggen:) vad tycks?

Pusspuss /carroa

Kommentarer
Postat av: agnes

nice, nice, nice :D

2009-10-28 @ 19:52:54
Postat av: Emma

nice desiiign sjukis

2009-10-29 @ 13:26:21
URL: http://atawallpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0