Annorlunda!

Jag är "känd" för att äta mysko kombinationer men när Pia igår började prata om choklad med sourcream & onion chips så blev till och med jag lite skeptisk. 
   Till frukosten kom ämnet upp än en gång när jag åt min nutella&ost-macka och pia fick den brillianta iden att testa chipsen med nutella. Roligt nog hade vi en öppnad chipspåse sen fredagen och vi testade detta nya. Och jisses, det var ju gott! Mysko smak men faktiskt väldigt mumsigt. Sofia var inte lika positivt överraskad som Pia och jag men två mot en räckte väl för att bestämma att det visst var ätligt!

Så, vågar du testa? ;)

 

pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Pia

GILLAR :D

2009-10-08 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0