Over and out

Igår var det "förfest" för mig i alvesta, hade en kväll med sportringengänget, riktigt trevligt :) När de andra skulle vidare till växjö kom mina kära päron och hämtade mig. Jag åkte dock inte hem utan försatte hos Anton Liljedahl där det självklart bjöds på massa underhållning :) Olle får pris för bästa utklädning i alla fall! Bilder o mer kommer kanske imon om jag har tid!

Idag har jag varit i Carlshamn med mitt lilla lag och ja det har tagit hela dagen, blev tyvärr ingen vinst men de kämpade på mkt bra och gjorde 3 mål:)

Slut på lovet idag och trots att jag varit sjuk så har det faktiskt varit ett bra lov måste jag säga!



Nu så kommer älsklingen strax! Ha de gött:)

Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0