Fysik, fysik, fysik..

Har bara fysik i skallen, men får skylla mig själv som bara råpluggar ^^ Ska dra iväg till träningen nu o tänka på lite annat än spänning, ström, resistans, effekt, coloumbs lag, RErs osv. osv... 

Wish me good luck inför morgondagen! gaaah! (förväntar mig en utskällning av agnes ;) lite peppning hade behövts! Din "jag har gjort det redan, haha" var väldigt bra i början för trots att jag tyckte det var sjukt irriternade var gång så triggade det upp mig men nu för tiden tycks inget motivera, hilfe bitte Anki ny pluggteknik efterlyses!^^)

Pusspuss/carroa

Kommentarer
Postat av: agnes

Äh du får ändå bättre än mig ju.. :)

2009-11-07 @ 10:46:03
URL: http://agniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0