091122

Idag var det äntligen dax, dagen D om vi ska uttrycka det fint! Vi skulle finally spela
H O C K E Y! Calle, Pia, Anton o jag möttes i Trojahallen och sen blev det gametime! :) i "uppvärmingen" vann Calle o jag över Panton lätt men sen tänkte vi att vi kör det tradionella, tjejerna mot killarna, och denna gång ska jag o pia inte strida för jämnställdhet utan skylla på att vi är tjejer elller vad säger du? ;) Även om det blev hyffsat fet förlust så tycker jag att vi gjorde ett mkt bra jobb! haha o kul var det i alla fall:) Får dra ihop ett större gäng och köra fler gånger!

Sedan var det match med småbrudarna, och de mötte tvåan(tror jag) så det var en tuff utmaning, såg kanon bra ut i första 10 med bra tryck och allt men tillslut blev det förlust, men de kämpade på riktigt bra:) och en lika period ska vi inte glömma!



Nu ska jag börja sortera och välja ut ett par härliga bilder från gårdagskvällen hos Jeka så ska vi se om jag hinner mixa ihop ett inlägg till innan det blir natten! :)

Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0