Thursday!

Mycket dålig uppdatering från min sida denna veckan! Men inte mycket att skriva om som har hänt..
Måndag hade jag studiedag så utnyttjade tiden till att studera Kemi, men också spela innebandy och kolla på Bio, filmen var Baader-Meinhof-Komplex och var på tyska, handlade om en terrorist organisation. Den var ganska intressant men rättså tråkig och lååång! 
   Tisdag pluggade jag kemi igen och coachade även en i-b match! Mina småflickor skötte sig bra mot killarna men det blev förlust med 6-10, revansch ska de ta på tisdag!
   Onsdag hade vi kemiprovet och det gick inte "tummen-upp" för min del, men förhoppningsvis gick det inte helt åt helvete! Efter provet och en halv biologilektion slutade jag! Då gick jag och Agnes ner till simhallen och gjorde vår "varannan-onsdags-tradition" :) tusen meter blev det även idag. Jag tror att jag ska börja simma fler gånger i veckan!:)
kvällen bjöd på stjärnskådning med klassen! Picknickfilt, varm Chocklad och kladdkaka hade jag med mig! Väl i ljungby var det en massa moln så mkt stjärnor blev det inte sedda men skoj var det verkligen!:)
   Idag hade vi disektion i skolan, av aborre :P Jag och Anknäs var riktigt bra och visade att vi mycket väl kunde bli kirurger om vi ville det! Solen sken även idag och det gjorde mig så lycklig, de känns som att våren kommit nu! Hoppas att värmen kommer fort för kallt är det! Skinnjackan vill ut ur garderoben och jag vill ha bara ben!
  Morgondagen ser jag mycket fram emot, men kan inte avslöja mer just nu! Blogginlägg kommer förmodligen!
           /carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0